Contact2024-02-19T12:06:47+01:00

Contact

Heeft u vragen of opmerkingen? We horen graag van u.

Vul het formulier in en ons team zal zo snel mogelijk reageren om u te voorzien van de informatie die u nodig heeft.

Veelgestelde vragen

Welk nummer kan ik bellen voor een spoedgeval?2023-12-27T08:48:07+01:00

Voor Spoed belt u 070 – 204 00 10

Waarom wordt mijn behandeling niet vergoed?2023-12-27T08:47:50+01:00

Voor de juiste vergoeding neemt u contact op met uw zorgverzekeraar.

Waar vind ik de tarieven?2023-12-27T08:47:30+01:00

Op de site is een link naar Nza.

Hoe kan ik een afspraak maken?2023-12-27T08:44:28+01:00

U kunt dit doen via de mail, telefonisch of aan de receptie.

Hoe kan ik een afspraak verzetten?2023-12-27T08:44:09+01:00

U kunt dit doen via de mail, telefonisch of aan de receptie.

Mag ik eten na een behandeling?2023-12-27T08:43:52+01:00

Dit ligt aan de soort behandeling, bespreek dit met de tandarts.

Hoe lang duurt het voor mijn prothese klaar is?2023-12-27T08:43:33+01:00

Meestal tussen de 4 a 6 weken levertijd. U kunt dit het beste bespreken met de technicus.

Hoe zit het met de vergoeding van mijn zorgverzekeraar?2023-12-27T08:43:03+01:00

Voor de juiste vergoeding neemt u contact op met uw zorgverzekeraar.

Kan u niet vinden wat u zoekt? Kijk ook eens hier:

Afspraak maken

Bij Tandarts Den Haag begrijpen we dat uw tijd kostbaar is, en daarom streven we ernaar om het maken van een tandartsafspraak zo eenvoudig en handig mogelijk te maken.

Laat ons weten wanneer het u het beste uitkomt, en wij zullen ons best doen om een geschikte afspraak voor u te regelen. Onze assistentes zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de afspraak definitief te maken.

Afzeggen

Wij leven in een drukke tijd en het kan dan ook gebeuren dat u uw afspraak moet verzetten. Afspraken dienen uiterlijk 48 uur van te voren afgezegd te worden. Indien dit niet op tijd gebeurd, zijn wij genoodzaakt een consult in rekening te brengen.

Bel of mail om uw afspraak te verzetten.

Klachtenregeling

Tandarts Den Haag streeft ernaar om diensten te leveren die aansluiten op uw eisen, wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Graag verzoeken wij u om ons hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Wij streven ernaar om binnen onze mogelijkheden uw klacht snel en naar tevredenheid op te lossen. Elke klacht is voor ons een kans om onszelf te verbeteren.

Ga naar de bovenkant